۱۶ پاسخ

واسه من یک و دویست شد

دومی برای من 550شد

مال من شد ۳تومن اگه بدی خاطر جمع تره. منم ان تی خوب بود این دومیو نمی‌خواستم بدم شوهرم گفت بده که معلوم شد خطر مسمومیت بارداری دارم و خون‌رسانی به بچه ضعیف بود یکم

من با دفترچه تامین ۱ تومن دادمم

من باید ۸ روز دیگه برم انجام بدم
از یه آزمایشگاه پرسیدم گفتن تقریبا ۳۱۰۰ میشه

غربالگری دوم ۳/۲۰۰ بدون بیمه
اگر بیمه باشه کمتر

من امروز دادم ۳ تومن شد

به من گفت ۳۸۰۰ من ندادم خیلی بالا بود هزینش

من دیروز دادم ۲ و ۵۰۰

اگ سلفری من ۵ تومن شد اگ انومالی ۱ونیم

1200 دیروز حساب کردم

یک و ششصد امروز دادم

من سلفری دیروز ۹ دادم غربالگریم اول ۲۵۰۰

اگ منظورت سلفری من ۷تومن دادم

مث اولی بود برا من.۱۲۰۰ سونو ۱۳۰۰ ازمایش

من ۳تومن دادم

سوال های مرتبط

مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۳ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد