کسی میدونه هزینه ازمایش عربالگری دوم چقدره

۴ پاسخ

سه جا قیمت گرفتم هر سونو یه قیمتی گفت یکیش گفت ۲/۶۰۰ یکیش گفت ۵/۵۰۰ یکیش گفت ۴ تومن مملکت بی صاحابه ها هرکی یه قیمتی میگه
دستگاه هاشون هم پیشرفته است این سونو ها و همشون عالین تو شهرمون ولی قیمتا متفاوت

من امروز رفتم ۳ تومن شد

بین 1700تا 2500

من رفتم ۱۰ تومن بود یک ماه پیش

سوال های مرتبط

مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری