3 تومن دادم
۳و خورده ای شد من دیروز دادم
برای من شد ۳ میلیون آزمایش کوادمارکر
سونو انومالی هم شد ۱۲۰۰
۲۷۰۰ شد مال من
به من همینجا یکی گفت ۳ت
من سونوشو رفتم صدرا ۵۳۰۰ گرفت آزمایشش رو رفتم مهرجرد ۱۷۶۰گرفت جمعا شد ۷میلیونو ۶۰
مرحله دوم از ۳ هست تا ۴ تومن سلفری ۱۰تومنه من پرسیدم
غربالگری دوم رو بین کدوم هفته ها باید انجام داد ؟
واسه من شد ٣ تومن
۳۱۰۰ بود برا من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.