۵ پاسخ

نه من فقط قیمت آزمایشش رو میخواستم واسه سنو حقوقمون رو واریز میکنن واسه آزمایش دو تومن کنار گذاشتم گفتم ببینم میرسه یا نه

من سونوگرافی انومالی دادم ۱۶۰۰ شد

ازمايشش ٣ تومن

انومالی فقط سونو هست برا کسایی مشکل خاصی ندارن
از من ۴۵۰۰ گرفتن

ازاد ۱۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۹ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی