۱۲ پاسخ

نه دکترم ب من گفت آزمایشش لازم نیست فقط سونو انومالی انجام بشه

منم دادم سونو شد 1220

من دادم فقط آزمایش سه تومن

من فقط سونو، ۱۵٠٠

انومالی پیشرفته رفتم شد ۳/۴۰۰

من فقد الفا رو دادم آزاد شد ۹۵۰

۳۱۰۰شد

برا من ۳ تومن شد هم ازمایش هم سونو باهم

آزمایش ۲۵۰۰شد من هفته قبل دادم سونو هم هفته دیگه باید برم هنوز نمی‌دونم

۱۴۰۰ سونو ۳۱۰۰ ازمایش

حدود 1500

آنومالی من ۱۵۰۰ شد آزاد

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری