۱۰ پاسخ

عزیزم خرم آباد زندگی میکنی خانم دکتر بیرانوند رو میشناسی

سلام‌آجی‌خوبی
میگم‌شما سونوی انتی رو کجا رفتی؟؟

۲۶۰۰
آزادم هست بیمه قبول نمیکنه

هزینه آزمایش ۳ تومن

نه نیاز نیست ناشتا باشی

به من نگفته انجام بدم فقط الفا فیتو پروتئین داده

نه ناشتا نباید باشی
من حدود ۷۰۰شد

ازمایش مرحله ۲چیه...منکه دکترم ازم نخواست ققط هفته ۱۳ی ازمایش با سونو داشتم

اول سونو باید انجام بدین بد ازمایش. سونو 1900. ازمایشش 3300 چیزی هم بخوری موردی نیست اشکال نداره

ن ناشتا لازم نیست
من ۳ تومن دادم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد