۹ پاسخ

ازمایش ۳ تومن
ازاد

۱۲۰۰ بدون بیمه

سونو ۱ و ۲۰۰
آزمایش ۳ تومن ( من انجام ندادم)
بدون بیمه

بیمه سلامت ثبت نام کنین بعضی جاها قبول دارن خب

آزمایش سه تومن بیمه نداد

سه تومن شد که ۱۲۰۰ بیمه تکمیلی داد

سونو هر بچه ۲میلیون ازمایش۳تومن نه بینه قبول نکرد

با بیمه نیرو های مسلح برای من تا حالا همه آزمایش ها و ویزیت ها و دارو ها رایگان بوده

امروز رفتم آزمایش گفت که کلا آزاده این آزمایش هزینه ش سه تومن شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد