مامانا برای غربالگری دوم آزمایش باید ناشتا بود؟؟

۹ پاسخ

نیاز به ناشتایی نیس

برو بده حتما

همون پس بخاطر این بوده

نمیدونم وزارت بهداشت ممنوع کرده

غربالگری اولت خوب بوده

ن نیاز نیست که ناشتا باشی

اصلا ممنوع شده نمیدونم چرا نوشته

نه عزیزم هر وقتم بری ازت آزمایش میگیرن

اولا اصلا نیاز نداره به غربالگری دوم
بعدم فکر نکنم چون اولی نبود

سوال های مرتبط

مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گلاره مامان گلاره هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری