خانما برای ازمایش غربالگری دوم باید ناشتا باشم

۴ پاسخ

نه تو هیچکدوم نمی‌خواد ناشتا باشی عزیزم

من ک دکترم گف نمیخواد دومیو انجام بدم کلا😕

نه لازم نیست

نه کی گفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته بیستم بارداری