ازمایش غربالگری دوم باید ناشتا باشم ؟

۲ پاسخ

نه نیاز نیست عزیزم ، هفته ۱۶ بهتره آزمایشتو بده بهترین زمانشه ، از ۱۸ به بعد هم سونو بده

نه ناشتا نیاز نیست بعد از انجام سونو میتونی بری آزمایشگاه

سوال های مرتبط

مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان گلاره مامان گلاره هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری