سلام
برای آزمایش غربالگری دوم باید ناشتا باشم ؟

۶ پاسخ

مگه آزمایش داره؟؟

چند هفته باید رفت همون 18

سلام ن

نه اصلا من سر ظهر رفتم اصلا فک نمی‌کردم اون روز برم فقط نزدیک بود رفتم بپرسم انجام میده دیدم میشه رفتم

نه نیاز نیست

نه عزیزم من دادم و نیاز به ناشتایی نبود

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری