خانما برای آزمایش غربالگری دوم باید ناشتا باشم یا فرقی نمیکنه؟

۴ پاسخ

نه صبحونه باید قشنگ بخوری.

یچی شیرین بخور برو باید صبحانه بخوری. من ناشتا رفتم بعدش گفت برو یچی شیرین بخور بیا😶‍🌫️

نه نیاز نیست ناشتا باشی
هر موقع میخوای برو انجام بده

به من گفتن نه نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری