۴ پاسخ

اره ۵ ساعت
به من گفت صبحونه بخور ۵ ساعت بعدش بیا

نه نیاز نیس

نه عزیزم نیازی نیست

مگ غربالگری دوم ازمایش هم داره؟؟؟؟چرا برامن ننوشت دکتر

سوال های مرتبط

مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد