۵ پاسخ

سلام نه نیاز نیست

نه من قند ننوشته

من ازمایش قندم باهاش نوشتن برام برا همین ناشتام .

نه نمیخواد

ن لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد