آزمایش غربالگری دوم رو باید ناشتا باشیم ؟

۲ پاسخ

من ناشتا بودم بعد بهم گف صبونه بخورم دو ساعت بعدش رفتم واس ازمایش قند

ن مامانی

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری