خانما ازمایش غربالگری دوم رو باید ناشتا باشیم؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم

نه ..

ازمایش غربالگری دوم چیه؟ برا من فقط سونوگرافی نوشتن دکترم

نه عزیزم ناشتایی نمیخاد

اگه آزمایش قند داری باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری