خانما ازمایش غربالگری دوم باید ناشتا باشیم؟

۷ پاسخ

نه

ن ناشتا نیازی نیست

نه انومالی نیازی نداره

نیاز ب ناشتایی نیست

نمیدونم من نمیخوام انجامش بدم

نه من عصر رفتم انجام دادم گفت نیازی ب ناشنایی نیسته

بله

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری