۴ پاسخ

عزیزم من برای آزمایش خون ناشتا بودم ولی بهم گفتن نیاز ب ناشتا بودن نیست

باید یه ربع قبلش یه آبمیوه شیرین بخوری و مثانه خالی باشه

نه عزیزم اصلن برای سونوگرافی ان تی
و انومالی نیاز نیست ناشتا باشیننن
به نی نی گرسنگی ندی

ن گلم باید چیزای شیرین بخوری قبلش ک بچه تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو 🎀 مامان نینی کوچولو 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی