خانما برای آزمایش غربالگری دوم (آنومالی) باید ناشتا بود؟

۳ پاسخ

خانوما تو آزمایش غربالگری اول جنسیت مینویسن؟؟

نه کلا ناشتایی نمی‌خواد من ظهر رفتم

ن نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری