ازمایش غربالگری دوم انومالی ناشتا باشم ؟؟

۵ پاسخ

نه عزيزم نياز به ناشتايي نداره

خیر فقط قند داشت ناشتا باش

نیازی نیس ناشتا باشی من عصر رفتم دادم

و باید مث انت تی با سنو برم ؟؟؟

نه نمی‌خواد من صبحونه خوردم قرار نبود برم یهویی شد ساعت۱۲رفتم انجام دادم اومدم فقط حتما ان تی رو ببر با خودت

سوال های مرتبط

مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان گلاره مامان گلاره هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری