خانما هزینه آزمایش غربالگری دوم می‌دونین حدودا چقدر میشه؟

۷ پاسخ

آزمایش سه میلیون و خورده ای میشه
سونو آنومالی یک میلیون و سیصد

تو کامتای تاپیک منو بخون یه سریا یا نمیدونستن یا چون غربالگری اول خوب بوده دکتر نخواسته

واسه من شد 1350با بیمه

ازمایش ک نداره عزیزم ازمن شد۶۵۰تومن مشهدخیلی بیشترگفت

من پرسیدم ازاد 3تومن

واسه من شده بود ۱۶۵۰با بیمه

سنو من از دکتر طاهریان پرسیدم گفت ۱۹۰۰ تقریبا بابیمه

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری