سلام خانوما
هزینه غربالگری دوم چقده؟؟

۱۰ پاسخ

۳۱۰۰ ولی دکتر پریناتولوژیست

سونوش ۳۶۰۰
ازمایش خون و سلفریش ۸
اکو قلب و هنوز ندادم

بستگی به جایی که میری داره.
من تو یه خیابون،دوتا سونوگرافی رو پرسیدم واسه انومالی، یکیشون ازاد رو گفت یک و نهصد،اون یکی گفت دو و نهصد

غربالگری دوم یا همون انومالی نسل فردا رفتم ۳۷۰۰

من ۶ میلیون دادم بابت سونو و اکو قلب😐

آزمایش شد۴تومن.سونو شد۲تومن

من یک میلیون سنو دادم 3میلیون ازمایش

من سه و پونصد بابت سونو و اکو قلب دادم

من رفتم سونو گرافی گفت یک او سیصد ازمایشش دو میلیون نهصد 😕

بستگی داره ب جایی ک میری

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عطرین🩷🥹 مامان عطرین🩷🥹 ۱ ماهگی