سلام خانوما هزینه غربالگری انومالی چقده؟

۱۰ پاسخ

برای من شد ۴۷۵۰

من بیمه سلامت سونو شد یه تومن ...آزمایش یک و صد ..فکر کنم با بیمه های دیگه کمتر هم میشه حتما با بیمه برو من سونو حدود سیصد تومن کم شد ازش تازه بیمارستان خصوصی رفتم

یک میلیون و خورده ای ازادشه

انومالی ازاد ۱۲۰۰ با بیمه ۸۰۰

۱۶۰۰ دادم

من با بیمه ۸۰۰

از من ۴شد

۳۶۰۰.

سه تومن

سلام من انجام دادم دو هفته پیش
۱۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی