سلام هزینه انومالی چقده؟؟

۱۲ پاسخ

جنسیت نی نیتون مشخص شد؟؟؟

برا من ۱۱۰۰ بود

سلام من آزمایش ۳ میلیون سونوگرافی ۷۰۰ بستگی به هم داره که کجا انجام بدی

من1500شد

من ۱۷۰۰ با بیمه

سلام تاچندهفته وقت میتونیم سنوانمالی بدیم

قم ۱۶۰۰ با بیمه

سلام من ۲۵۰۰ دادم

من فقط سونو رفتم ۱۸۰۰ کرمان البته
ولی چون غربالگری اول رفتم دیگ ازمایش برام ننوشت

سه و دویست فقط سونو
آزمایش رو نمیدونم

سلام من ۳۷۰۰ دادم ۷۰۰ واسه سونو ۳ واسه آزمایش

کدوم شهری
اینجا پرسیدم ۱۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان نیلا😍 مامان نیلا😍 ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی