هزینه سونو انومالی چقده،؟

۱۸ پاسخ

من ۱۶۶۰ دادم

من امروز رفتم پنج میلیون و دویست شد

من امروز رفتم دومیلیون و دویست و سی هزارتومان شد بیمه هم قبول نمیکرد فقط تکمیلی فاکتور میدن البته من شمالم

بستگی به جاش و دستگاهش و پزشکی که انجام میده داره

ب جاش نگاه مکنه همه کارشون یکیه دستگاشو دارن پول جا میگیرن فقط

من مشهد زنگ زدم گف ۱۷۰۰
شهرستانیم همینجا رفتم ۵۶۰

۲۱۰۰ دو روز پیش

من۲روز قبل عید ۱تومن با بیمه

من امروز رفتم یک میلیون و ۱۳۰ گرفتن

یکوخرده تادوخرده

منم اول باور نکردم رفتم چهارتا آزمایشگاه زنگ زدم همه همین قیمت دادن

۸۵۰شد

والا تا قبل عید ۶۸۰ سونو بود ازمایش ۸۰۰ امروز رفتم بدم ۳میلیون آزمایش شد ۳میلیون سونو گفت ۵۰ درصد رفت بالا

شد780

۸۳۰ شد

۸۰۰ من رفتم

من هفته پیش رفتم با طول سرویکس شد ۸۰۰

منم میخوام برم نمیدونم چقده

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری