مامانا هزینه سونو انومالی آزاد چقده

۱۸ پاسخ

بستگی به دکتری که میری داره من از ۲و ۴۰۰ دیدم تا ۴ تومن

فکرکنم جایی که من رفتم گفتن ۲۲۰۰... سونوگرافی فرجام تهرانپارس

آنومالی با طول سرویکس ۲تومن

من دیروز زنگ زدم پرسیدم گفت ۲تومن میشه

دووهفتصده

من ۲۷۰۰

شد۲۲۰۰

من ۲۷۰۰شد

۱۲۰۰شد

من امروز۲۲۰۰دادم

۱۹۰۰ ازاد بود با بیمه ۱۴۰۰ دادم...

۱۸۰۰ شده ازادش

۱۲۰۰

۲۲۰۰ برامن

من پرسیدم گفتن با تامین اجتماعی ۱۷۰۰ آزاد ۲میلیون و خورده‌ای

۲۵۰۰شد برام

من امروز ۳ملیون۱۰۰ دادم

برا من ۲۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری