خوبین بچه ها هزینه سونو انومالی چقده؟؟

۱۲ پاسخ

يعنى بنازم به قيمت ها دم اين سونو گرافى گرم كه هركى يه قيمتى داره

من با عکس چهره و سی‌دی شد ۱/۹۰۰

1200 انجام دادم

سلام من دیروز رفتم آنومالی اسکن(advanc) 3800شد

من ۱۴۵۰ دادم

من رفتم پیش متخصص که سونو هم انجام میداد.ویزیت و سونوم شد ۳تومن

با اکو قلب ۵۸۰۰

من با اکو قلب گفت ۴

من یزدم

ازاده حساب مبشه
من دیروز رفتم 1500

همه جا یجور نیست من خصوصی رفتم اردیبهشت ۱و۷۰۰

واسه من ۱۵۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان تودلیم🥹 مامان تودلیم🥹 ۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ۳تا جوجه مامان ۳تا جوجه هفته سی‌ودوم بارداری