خانوما هزینه سونو آنومالی چقده؟ازاد

۱۳ پاسخ

3600شد برای من

من رفتم ۱۱۰۰

سلام سونوازاد ۱/۶۰۰ازمون گرفتن

من مشهد نوبت گرفتم ۲۲۵۰۰۰۰

۳ تومن

بعد عید دو خورده ای شده کلا ازمایش انومالی و انتی ازاده

سلام من ۶هفتم بود سقط کردم و بیمارستان گفت بعد از ۱۰روز برو پیش متخصص زنان !یعنی متخصص برای چی گفته برم؟

اره فرق داره همه جا ۲ تومن اینا بود من ۸ فروردین دکترم دوباره فرستاد همه جا تعطیل بود یا وقت نداشتن رفتم کلینیک فوق تخصص

۳ تومن

..۱۳۶۰

۲ تومن

۲۵۰۰ بعد از عید شده ازاد

سونو ۱و ۲۰۰ گرفتن از من

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی