هزینه آنومالی چقده؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

شما انومالی رفتین؟؟

من تهران انجام دادم آزاد سه تومن

من۱۶۰۰شد

برای من شد۱۶۰۰

با بیمه سلامت 850 تومن

بستگی داره دکتر برات چی نوشته باشه
برای من داپلر هم نوشته بود
شد ۳۲۰۰
هیچ بیمه ای هم نداشتم

بستگی داره هر جا یه قیمت میده. من دیروز ازمایش ان تی دادم یه جا میگفت ۲ تا۳ تومن به جا گفت یکونیم اخرش رفتم یکو ۱۰۰ دادم

۴۹۰۰ ،بنظرم بستگی به جایی که میری داره

۳ تومن ایناس

فک کردم زیاده

من بیمارستان انجام دادم ۷۰۰تومن آزاد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان تودلیم🥹 مامان تودلیم🥹 ۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری