سلام دوستان هزینه سنو انومالی ازاده چقده

۱۴ پاسخ

من ۵۵۰۰ دادم ولی عکس و سی دی ۳ بعدی از بچه بهم داد

من ۲۵۰۰دادم

من با اکوی قلب ۵۷۰۰ شد

من ۲۷۰۰ دادم

من ۱۶۳۰

انامالی سونو رنگیه؟

۲۵۰۰ بابل دکتر تقوی پور

1200 آزاد با یبمه 900

۲تومن بود عزیزم.

۳۴۰۰ با داپلر و واژینال

من ۳۷۰۰دادم فقط سنو

من ۱ملیون وخورذه ای

۲۷۰۰ دادم

1800فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان نیلا😍 مامان نیلا😍 ۸ ماهگی