هزینه سونوی آنومالی چقدر خانوما

۱۲ پاسخ

۹۰۰ تمن اینجا

مرکز سونو رستاک تو تهران نوبت گرفتم پرسیدم فقط انومالی ۴۷۰۰گفت حالا داپلر و سرویکس اضافه بشه ۵ تومن میشه

من ۲۴۰۰شد

هر شهری یه قیمته

برای من ۲۹۰۰شد

۲و ۲۰۰

۱۴۰۰بود

من تهران هستم و ۱،۷۰۰ دادم

هر جا یه قیمته برا من ۲۷۰۰ شد

من ۱۳۰۰ دادم

۱/۳۰۰ بود برا من
متفاوته

عزیزم هر جا یه قیمته
متفاوته

سوال های مرتبط

مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری