هزینه سونوی انومالی تون چقدر شد؟

۱۹ پاسخ

چقد قیمت ها متفاوته 🥴

7900 شد برا من خیلیه بنظرم

۱۱۰۰.

۲/۹۰۰

درمانگاه نبی اکرم....بچه شهرستانم عزیزم

۱۹۵۰ت

آزاد ۸۵۰تومن

سونو سه بعدی ۲۱۰۰ طول سرویکس واژینال ۵۴۰

3تومن😐😐

بستگی به سونوگرافی هم داره جاهای خیلی معتبر گرون میگیرن ولی دیگه خیالت راحته

به من گفتن ۲۸۵۰
سری پیش برای انتی بهم گفت ۲۵۵۰
وقتی رفتم انتی خودش ۱ بود
۱۵۰۰ داپلر شد
۵۰ هم وسایل
این سری نمی‌دونم کنار آنومالی میخواد باز داپلر کنه یا چی

۲ونیم

ناقابل۹۶۰۰

سونو تنها بدون بیمه ۱۹۹۰

۲۸۰۰

850شد

۱۳۰۰

برای من آزاد شد ۱۶۴۰

۴۲۰۰🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ودوم بارداری