۸ پاسخ

من نرفتم هنوز ولی خواهرشوهرم گفت فقط سونو ۴تومنه اون تازه رفته

۲۰ ابان دارم گفته ۲۹۰۰سونو

آزمایش ۲ونیم سونو ۱و۷۰۰ البته من آزمایش ندادم

من سونو۳میلیون ازمایشم۳/۵ شد

تو اهواز دو تومن

فقط سنو دادم من۱۱۰۰.
آزمایشش اگه آزمایش انتی مشکوک باشه باید بدی وگرنه نیاز نیست

سونو 2 تومن آزمایش 3 تومن البته اگه با بیمه تون قرارداد نداشته باشه آزمایشگاه

انومالی فقط سونو آزمایش نداره حدودا ۱٫۴۰۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد