من امروز انجام دادم با سونوی واژینال ۳۱۸۰
اصن بیمه شاملش نمیشه
از من نهایت تامین ۱۵۰ کم میکرد
تحت پوشش بیمه نیست آزاد هست انومالی ۳۸۰۰
واس من ۲۱۰۰
ازاد کلا
تحت بیمه نیس
من دیروز دادم ۳۳۸۰ ک بعد فاکتور گرفتم ببرم بیمه
قبل عید رفتم براهردوقل شدسه وپونصد
انومالی و ازمایشش تحت پوشش بیمه تامین نیستن
همین امروز سونو دادم با تامین اجتماعی ۲۷۰۰، ازمایشش هم ۴۹۰۰
برا من ۷۲۰۰
برا من ۱۹۰۰ شد
برا من ۲۳۰۰ درومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.