۶ پاسخ

این سنو گرافی ده پناه چطوره؟ دقتش تو سنو دقیقه؟

عزیزم آزمایش خون رو برای غربالگری اول کجا انجام دادی؟ نزدیک سونوگرافی ده پناه آزمایشگاهی هست که انجام بده؟

آزاد واس ۹ رفتم گفت ۱۵۵۰ میش

من انتی رفتم ۱تومن شد
یه خانومه برا انومالی اومده بود شد۱و۵۰۰

بیمه قبول نمیکنه این سونو

من امروز،رفتم فک کنم فک کنم گقتن ۱ تومن

سوال های مرتبط

مامان ۳تا جوجه مامان ۳تا جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری