هزینه سونو و آزمایش ان تی چقده با بیمه تامین

۸ پاسخ

هفته پیش سونو مهرور دو تومن گرفت ازمایشگاه مهر ۱۵۰ فک کنم بیمه تامین

برا من1700شدش

من تازه انومال رفتم. ۳۷۰۰گرفت 😒ان تی از بقیه ۲۹۰۰ میگرفت

بعد عید نرخا تغییر کرده
ما قبل عید رفتیم

واسه من ۲۲۰۰ سونو شکمی گرفت ۱ تونن سونو واژینال طول سرویکس

این سونو که من میرم چون دستگاهاش پیشرفته هست نصبت به بقیه جاها یکم بیشتر میگیره ولی آزمایشگاه چون با بیمه تکمیلی قرارداد داره خیلی ناچیز هزینه میگیره

بعد عید قیمت ها زیاد شدن
ولی من سنو رو ۱۷۰۰ رفتم‌ با بیمه تامین

سونو برا من شد 770/000 ازمایشش یک تومن

ازمن یک میلیون و سی شد

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری