۵ پاسخ

مگه بیمه سلامت و قبول میکنن عزیزم حتی اگه قبولم کنن خیلی کم چون بیمه ارزشمندی نیست متاسفانه

فقط اگه بیمه تکمیلی داشته باشی نامه بهت میدن. معمولا سونو ها همه ازاد حساب میکنن واسه من که اینجور بود همش

والا بیمه سلامت هیچ تاثییری نداشته همه سونو هام و ازاد دادم و انومالی شد 2100

من بیمه سلامت داشتم قبول نکردن آزاد دادم ۱۶۴۰

بیمه سلامت تاثیر چندانی تو قیمتش نداره..قیمتشم بستگی ب جایی ک میری ولسه سونو داره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان محمد کوچولو مامان محمد کوچولو هفته هفدهم بارداری