هزینه بیمارستان مادر مشهد با بیمه سلامت کسی میدونه،.؟

۷ پاسخ

طبیعی بیست تا بیست و سه سزارین چهار پنج تومان بیشتر میشه

یکی اینجا نوشته بود ک زنگ بده وگفتن سال جدید۶۰/۷۰میلیون شده

طبیعی۳۰ میدونم

ولی شنیدم دکترهای خوب نداره بنت هدی هم بیمارستانش تخصصیی هم دکترهاش

ب من دکترم گفت هزینه خودم۱۷م
هزینه بیمارستان ۳۰م

نه بابا بیشتره الان پاستور ۳۰ ۳۵ میشه

بنظرم همون 20 تومن یا 17 تومن باشه

سوال های مرتبط