طبیعی بیست تا بیست و سه سزارین چهار پنج تومان بیشتر میشه
یکی اینجا نوشته بود ک زنگ بده وگفتن سال جدید۶۰/۷۰میلیون شده
طبیعی۳۰ میدونم
ولی شنیدم دکترهای خوب نداره بنت هدی هم بیمارستانش تخصصیی هم دکترهاش
ب من دکترم گفت هزینه خودم۱۷م
هزینه بیمارستان ۳۰م
نه بابا بیشتره الان پاستور ۳۰ ۳۵ میشه
بنظرم همون 20 تومن یا 17 تومن باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.