خانما هزینه سونو انومالی آزاد چنده

۱۵ پاسخ

هرشهری متفاوته
شهر ما ۱۱۰۰گرف

من انجام دادم ۱۳۰۰

من پرسیدم گفت ۲۲۰۰

۲۷۰۰ شد برای من

انومالی و داپلر برای من باهم شد ۳میلیونو۶۰

من ۱۷۵۰دادم

۱۸۰۰
اگه کالر داپلرم‌بخوای نزدیک ۳ و خورده ای
من حدودی وسطای تیر رفتم

همه سونوها ازاده.گرون ترینش ۲تومنه

ببین قانونا بین ۱تومن تا ۲۵۰۰باید باشه ولی من دوجا پرسیدم گفتن ۴۲۰۰

من بندرعباس ۴۴۰۰ میلیون

من شیراز انجام دادم 2600

من مشهدم ۶۰۰ شد

من آخر خرداد انجام دادم دو میلیون بود

من آبادان آزاد ۱۲۰۰

🤭فهمیدی بمنم‌بگو همش دارم میپرسم

سوال های مرتبط

مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل دخترام مامان گل دخترام هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی