خانما هزینه آنومالی آزاد چنده؟

۸ پاسخ

سونو یا آزمایش؟ من سونو جای دولتی رفتم با بیمه سلامت۱۰۰تومن

برای من ازاد شد ۱.۴۰۰

سونو انومالی شد ۲میلیون

ازاد ۹۰۰جای خیلی خوبی هم بود

به من گفتن ۳ تومن

مال من ۲۵۰۰ شد

من ۱۲۰۰ شد بدون بیمه

سلام خانوم ها این بیسکویت برام ضرررندارع بخورم دو ماه مه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری