خانما هزینه انومالی چنده ؟؟؟

۱۲ پاسخ

با کالر داپلر باهم ۱۶۰۰

من ۸۵۰ت رفتم

یک میلیون ۳۰۰انجام دادم امروز

۱۸۰۰شد از من

۱۲۳۰.

۱۲۰۰ سونو ۳۰۰هم آزمایش

من امروز رفتم ۲۱۷۹۰۰۰
گفت دکتر من بررسی چسبندگی جفت رو خواسته وگرنه انومالی ۱۳۰۰بود

۱/۳۰۰

من‌۲۱۰۰ دادم

من قم انجام دادم ۱۶۰۰ سونو شد فقط آزمایش و نیاز نبود انجام بدم سل فری انجام داده بودم

من چند روز پیش رفتم ۲۵۰۰گرفت

من کلینیک فروغ رفتم، گاندی و حدود ۳۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان رقیه💗🍓 مامان رقیه💗🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق👶🏻🤰🏻 مامان فندوق👶🏻🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام هفته سی‌ام بارداری