سلام مامانا هزینه انومالی ازاد چنده

۹ پاسخ

بیمارستان صارم وقت‌گرفتم‌۷ تومن انومالی دیررس

من هرکدوم۱۸۰۰گرفت جمعا شد ۳میلیونو خورده ای

اقاجانی ۳۲۰۰

خدایاری۷۵۰۰سونو سلامت تو باغ فیض۴

۲ونیم

من تهران شنیدم پنج تومن . اما هنوز تماس نگرفتم قیمت بگیرم

من از کیمیا پرسیدم گفت ۶ونیم😐

ب من گفت آزاده کلا انومالی آن تی ی هفته پیش تو شهر ما ۲۲۰۰

من محمدزاده رفتم با طول سرویکس ازاد دو و هشتصد و خرده ای شد

سوال های مرتبط

مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی