سلام مامانا هزینه انومالی چنده؟

۱۴ پاسخ

یک وهفتصد

من دیروز رفتم 1750

من ۸۰۰ و خورده ای بود

۱۴۰۰.

من ازد انومالی ۱۵۵۰دادم ولی چرا برای بعصی ازمایش مینویسه

من800دادم با بیمه بدون بیمه گفت1120

من شیراز ۳تومن

ازمایشش۳ تومن
سنوش۱۸۰۰

من دو قل از ۳۵۰۰ قیمت گرفتم تا ۶تومن

بستگی به جاش داره ۲۵۰۰/۲۳۰۰/۱۴۰۰

با بیمه تامین اجتماعی 12000

من اصفهان آزاد ولی اولین سونوگرافی و بهترین تو اصفهان رفتم ۲۷۵۰ البته ی قل وقتی جنین بیشتر باشه هزینه ها بیشتر میشه

واسه هرجا فرق می‌کنه مال من 1900

من دیروز رفتم سونوگرافی ۱۱۰۰ شد آزمایش سه تومن 🤐

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤👶🏻ایاد👶🏻❤ مامان ❤👶🏻ایاد👶🏻❤ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی