هزینه انومالی آزاد چنده؟؟

۱۱ پاسخ

پیش محمود حسینی رفتم آنومالی 1250 آزاد
با بیمه و دکتر بنویسه 900 خورده ای

آزاد نمیدونم ولی من با بیمه رفتم 935 شد

من آزاد رفتم سونو انومالی تو تبریز ۱۲۰۰

من ۳۳۰۰ دادم بدون ازمایش

۲۸۰۰ دادم من

من آزاد ۱۲۰۰

من سونو 1/200 دادم

مال من ۱۳۰۰

۵تومن

اینجا که ۱۳۵۰ بود

سونو ۲۷۰۰ دادم من

سوال های مرتبط

مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد