خانوما هزینه آزاد nt چنده ؟

۱۲ پاسخ

من امروز رفتم سونو ۱و۶۰۰ آزمایش ۹۰۰ بیمه تامین اجتماعی

سونو ۱۴۰۰خورده
آزمایش ۱میلیونو ۸۰

عزیزم من امروز رفتم سونو ۱۵۰۰ ازمایشnt 1200

من رفتم ۱۳۰۰شد نامه برا تکمیلی داد

من دو و نیم دادم با بیمه تامین اجتماعی

من ۱۸۰۰ کلا آزاده

بستگی به شهر داره من ۱۵۰۰ دادم تو تهران

مال من ۲۹۰۰شد

سلام شهر ما یک و ششصد من پرسیدم هست

عزیزم من امروز رفتم nt ۶۵۰۰ دادم البته من دوقلو باردارم فکنم پول دوتارو گرفت شما رو ۳ حساب کن

من ۲۲۰۰ شد

1800تا 2 ت

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری