سلام دوستان هزینه nt چنده؟

۸ پاسخ

اینو که ۱۲هفته باید بدی
ولی من سونو هامو ۷۰۰خوردی انجام دادم بیمه کنین خب

من با بیمه تکمیلی هر دوش ریگان

تهران ۴۵۰۰ سونو و ازمایش باهم

۲ تومن سونو شد ی تومن آزمایش

من ۱۲۰۰ سونو شد ۶۰۰ آزمایشش

من ازمایشش۱۱۰۰
سونو۱۹۰۰
هردوشم ازاد

۳۵۰۰ اول ماه دیگه میخام برم مشهد

۱۵۰۰من رفتم اصفهان

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان زهرا و داداشی💙 مامان زهرا و داداشی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری