اینو که ۱۲هفته باید بدی
ولی من سونو هامو ۷۰۰خوردی انجام دادم بیمه کنین خب
من با بیمه تکمیلی هر دوش ریگان
تهران ۴۵۰۰ سونو و ازمایش باهم
۲ تومن سونو شد ی تومن آزمایش
من ۱۲۰۰ سونو شد ۶۰۰ آزمایشش
من ازمایشش۱۱۰۰
سونو۱۹۰۰
هردوشم ازاد
۳۵۰۰ اول ماه دیگه میخام برم مشهد
۱۵۰۰من رفتم اصفهان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.