سلام خانوما هزینه سونو ان تی چنده ازاد.

۱۱ پاسخ

عزیزم قیمت هر دکتری نسبت ب دستگاه و لوکیشن متفاوته من انجام دادم یک و پنجاه

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من967سونودادم
1200آزمایش
البته این براي 1ماه پیشه

۲۵۰۰ ان تی
۱و خورده ازمایش خون

من ازاد ۱/۷۰۰دادم

به جایی که میرید بستگی داره
ان تی برای من حدود ۳۵۰۰ شد و آنومالی ۵۵۰۰

٢٥٠٠ هزينه سونوگرافي
١٣٠٠ هزينه ازمايش. تهران

من ۲تومن دادم

سلام گلم دکترم خودش تو مطب میکنه یک میلیون

سلام من دوهفته پیش رفتم ۱۲۹۰

۸۳۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان رایان و شاهان مامان رایان و شاهان ۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زهرا و داداشی💙 مامان زهرا و داداشی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری