سلام هزینه سونو ان تی چقده ازاد

۱۰ پاسخ

۱۵۰۰ آزاد

خانما شیر تو بارداری خوبه بخورم
این شیر پاکتی رو گرمش کنم مشکلی نیست؟

من ۲۷۰۰ دادم

۲۷۰۰ سونو

ان تی ۲ونیم
خون ۱وخورده

۲ماه پیش سونو ۲۵۰۰
ازمایش ۱۱۰۰

من یک میلیون و ۸۰ دادم

ان تی کلا ازاده برامن سنو شد 1900ازمایشش شد 1100البته تکلیمی باشی بهت قبض میدن

آزمایش رو هم همه میگیرن ؟

۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین♥🐥 مامان هامین♥🐥 ۶ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایان و شاهان مامان رایان و شاهان ۶ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری