مامانا هزینه سونو ان تی چقده؟

۱۸ پاسخ

من مرکز خصوصی رفتم شد ۳ تومن

۳۰۸۰شد

ازمایش و سونو باهم660تومن. بیمه داریم

من واسه یکیشون قبول کرد زیاد هم اختلاف نداشت فک کنم یه 100هزار تومان تخفیف داشت با بیمە سلامت.

من نوبت گرفتم گفتن سونوش ۱۹۰۰ ازمایشش ۱۱۰۰ یعنی مجموعا میشه سه تومن

من ۹۵۰ دادم امرو

۳۳۰۰شد برا من

2500
ازمایش 1100

آزمایش ۱۱۰۰و سونو ۱۵۰۰

من مرکز خصوصی میخوام برم پرسیدم گفت ۲۸۰۰ ولی من چون دوقلو دارم حدود ۴ تومن میشه

۳۲۵۰ شد مال من

مال من شد۱۲۰۰

۲۲۵۰.

برا من دو قلویی 2500بادفترچە سلامت.

سنو یه میلیون
آزمایش هم یه میلیون

مال من 2700 شد

مال من با بیمه تکمیلی رایگان شد ..‌

۷۵۰....

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد