سونو انتی من هفته پیش رفتم 2 میلیون و 65هزار تومن شد
۷۰۰ هزار با بیمه ازمایششم ۱۵۰۰
من انتیم شد ۳ و ۸۰۰
ازمایششم ۱۷۰۰
تو شیراز 3200 شد سنو nt برای من
عزیزم من سونو انجام دادم ۵/۱۰۰ازمایش بعدشم هم ۱/۷۰۰ فک کنم بستگی به جایی که میری داره
من سونو۳تومن
ازمایش 3500
برای من سونو ۲۵۰۰
سونو اندازه دهانه رحم هم داشتم ۵۰۰
آزمایش ان تی هم ۱ میلیون ۱۸۰
۵تومن هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.